Quizizz programinė įranga – tai mokytojų parengta inovatyvi ir interaktyvi mokymosi platforma, pagrįsta viktorinomis ir apklausomis, padedanti organizuoti žaismingą mokymą(si) bei galinti suburti dalyvius į gyvas viktorinas ir apklausas, jiems esant skirtingose vietose. Programa šiandien siūlo daugiau kaip 10 skirtingų klausimų ir užduočių formatų, padedančių sukurti įtraukiančias viktorinas bei patikrinti bet kokio dalyko mokinio žinias. Programoje galima rasti jau sukurtų mokytojų viktorinų iš tokių temų kaip: pasaulio kalbos, matematika, socialiniai mokslai, menas, naujausios technologijos, karjera ir kitų mokyklose mokomų dalykų. Mokama programinės įrangos versija suteikia ženkliai daugiau galimybių sukurti įtraukiančią mokymosi aplinką – turi daugiau organizacinių įrankių, viktorinų bei pamokų kūrimo, duomenų valdymo bei bendradarbiavimo funkcijų. Įsigijus minimalų licencijų paketą, mokymosi turinį gali kurti bei mokymosi procesą organizuoti neribotas mokytojų skaičius, tačiau prieigą prie programos turės tik licencijuotas skaičius mokinių.
Licencijavimas | |
Gamintojo palaikymas | 1 metai |
Įrenginių skaičius | Programa skirta neribotam skaičiui mokytojų, tačiau mokymosi turinys prieinamas tik licencijuotam skaičiui mokinių |
Licencijos tipas | Licencijuota naudoti mokymo įstaigose |
Licencijos laikotarpis | Prenumerata 1 metams |
Palaikomos platformos | Windows, macOS, Linux, Android, iOS, Web |
Funkcionalumas | |
1. | Viktorinų ir užduočių kūrimas bei pateikimas žaidimo forma |
2. | Galimybė pasirinkti jau sukurtą viktoriną arba sukurti savo |
3. | Juokingos iliustracijos, rodomos po kiekvienu klausimu, galimybė įterpti vaizdo ir garso įrašus į viktorinas ir pamokas |
4. | Greitai gaunamas grįžtamasis ryšys |
5. | Galimybė prie klausimų pridėti atsakymų paaiškinimus |
6. | Galimybė organizuoti namų darbus, nustatant konkretų atlikimo terminą |
7. | Bendradarbiavimo įrankiai |
8. | Galimos integracijos: Classroom, Schoology, Canvas |
9. | Prevencinės funkcijos prieš sukčiavimą |
10. | Išsami rezultatų ataskaita apie kiekvieną mokinį |
11. | Galimybė dalytis ataskaitomis ir duomenimis su kolegomis |
12. | Galimybė prie klausimo pridėti reikalingas žymas |
13. | Galimybė žaisti viktoriną komandomis |
14. | Galimas prisijungimas iš bet kokio įrenginio |
15. | Galimybė mokytis mokiniams, neturintiems įrenginio |
Išsamus versijų palyginimas | |
Nuoroda | https://quizizz.com/home/plans?lng=null |
- SKU: QUI001EDU